استقلال موزیک :: استقلال موزیک

استقلال موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

نکات قبل و بعد استفاده از لیزر دایود الکس

قبل از استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس چه کنیم

بعد از اینکه شما قصد خرید دستگاه لیزر دایود الکس را کردین و این دستگاه رو تهیه کردین و یا اینکه به مختصص مراجعه کردین موارد زیر را قبل از لیزر پوست انجام دهید تا عوارض ناشی از این عمل کمتر باشد:

  • پوست خود را به هیچ عنوان برنزه نکنید.
  • استفاده از محصولات آرایشی بخصوص ضدآفتاب ممنوع است.
  • قبل از لیزر پوست خود را در برابر اشعه یو وی قرار ندهید.
  • محل مورد نظر برای لیزر را تمیز نگه دارید. حدالامکان چند روز قبل از انجام لیزر اصلاح معمولی کنید.
  • استفاده از لایه‌بردارهای شیمیایی و سایر روش‌های حذف موهای زائد ممنوع است.
  • استفاده از آنتی بیوتیک‌ها را تا بعد از انجام لیزر به تأخیر بیندازید. چرا که این‌گونه قرص‌ها حساسیت به نور را افزایش می‌دهند.
  • تا چند روز مانده به انجام لیزر فعالیت شدید بدنی نداشته باشید.

بعد از استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس چه کنیم

اقدامات نیز بعد از انجام لیزر ضروری است:

  • در صورت نیاز به جهت کاهش تورم یا قرمزی پوست می‌توانید از کرم‌های موضعی استفاده کنید.
  • به دفعات آب بنوشید
  • استفاده از لوسیون یا ژل بعد از انجام لیزر بلامانع است. (می‌توانید برای اطمینان با دکتر خود نیز مشورت کنید)
  • استفاده از کمپرس یخ به جهت کاهش درد یا قرمزی محل اصلاح شده توصیه می‌شود.
  • تا یک هفته از هیچ آنتی بیوتیکی استفاده نکنید.
  • به محل لیزر شده دست نکشید.
  • استفاده از کرم‌های پاک کننده جوش مجاز است.
استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 532 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 11:00

عکاسی صنعتی چیست ؟

عکاسی صنعتی چیست ؟

عکاسی صنعتی نوعی عکاسی تخصصی است که دارای چندین تخصص و شاخه از عکاسی می باشد . در واقع می توان گفت عکاسی صنعتی به شاخه های متفاوتی از عکاسی با اهداف تجاری اشاره دارد . که می توان با عملکرد خود یک کالا یا یک برند یا حتی یک خدمات رو به فروش برساند .

شاخه های عکاسی صنعتی را می توان عکاسی هایی دانست که با هدف فروش صورت می گیرند . برای مثال می توان به عکس برداری از محصولات متفاوت ، عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی از افراد مشهور اشاره کرد .

از انواع عکس صنعتی  می توان در کمپین های مختلف تبلیغاتی مانند روزنامه ها ، مجلات ، کاتالوگ های تبلیغاتی ، وب سایت های تجاری ، بیلبورد ای تبلیغاتی و موارد تبلیغاتی مختلف دیگر استفاده کرد.

عکاسی صنعتی توانایی ارائه انواع تصویر های زیبا و با کیفیت از محصولات و خدمات مختلف برای نمایش در تبلیغات مختلف.برای بالا بردن سطح فروش محصول یا خدمات مورد نظر و ایجاد آگهی از برند انتخاب شده را دارد .

عکاسی صنعتی

عملکرد عکاسی صنعتی ( عکاسی تبلیغاتی ):

به گزارش دیجیتال مارکتینگ سپنته، عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی در عملکرد خود ذات یک محصول را عکس برداری کرده و آن را از طریق عکس صنعتی به نمایش می گذارد .

عکس صنعتی ، عکسی است که تمام چیزی که یک برند یا یک محصول باید از خود به نمایش بگذارد را برای او نمایش می دهد .

در عکاسی صنعتی یک قانون وجود دارد و آن هم وفاداری عکاسی صنعتی به جلوه واقعی محصول ، خدمات یا برند مورد نظر است . یعنی عکاسی صنعتی به صورتی عملکرد خود را تنظیم می کند که در صورت نورپردازی ، طراحی صحنه و... خصوصیات واقعی یک محصول نمایان شود تا عکاسی صنعتی بتواند ویژگی های ممتاز آن را به تصویر بکشد .

در عکاسی صنعتی تمامی قدم های لازم برنامه ریزی شده اند و تمامی عملکرد ها طبق دانش و علم تحت کنترل گرفته می شود تا بتوان نتایج را به صورت دقیق ثبت کرد . هدف عکاسی تبلیغاتی به نمایش گذاشتن کالا ، خدمات یا برند به صورتی است . که تصویر بتواند بازتابی از واقعیت را به نمایش بگذارد .

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 403 تاريخ : 12 دی 1399 ساعت: 21:34

مزایا و معایب تلویزیون سونی

خرید تلویزیون سونی مزایا و معایب

هنگامی که برای خرید تلویزیون می خواید اقدام کنید برند های مختلفی به شما پیشنهاد میشود که گاها باعث ایجاد سردرگمی می شوند.ما می خوایم در این مطلب تلویزیون سونی را به بحث بگذاریم و مزایا و معایب خرید تلویزیون سونی را برای شما بازگو کنیم تصمیم نهایی هم با خود شما خواهد بود که با مشاهده قیمت تلویزیون سونی و فواید و معایب آن تلویزیون سونی بخرید یان نه؟

بهتره از مزایا شروع کنیم :

مزایای خرید تلویزیون سونی : اول اینه سونی یه برند ژاپنی هست.تولیدات این کشور یک سرو گردن از تولیدات کشورهایی مثل کره بالاتره.البته این نظر شخصی ما نیست این مورد طی سالیان به اثبات رسیده.شفافیت تصویر در تلویزیون های سونی به مراتب بالاتر هست که این برای خیلی ها مزیت و بعضی موارد هم عیب به حساب می آید که در پایین در قسمت معایب راجب بهش بحث می کنیم.مورد دیگری که اشاره بهش خالی از لطف نیست این است که سونی اختصاصی بر روی تولیدات صوتی و تصویری کار می کند و این تمرکز بیشتر قطعا روی خروجی های این شرکت تاثیر مثبتی دارد به طور مثال وقتی شرکت ال جی تلویزیونی به بازار عرضه می کند تعدادی از قطعات را از جاهای مختلف جمع اوری می کند و فقط کار مونتاژ رو انجام می دهد.

اما در مورد سونی این گونه نیست بلکه این شرکت صفر تا صد قطعات رو خودش تولید می نماید که همین مورد باعث شده تا قطعات بهتر در کنار همدیگر کار کنند و راندمان بهتری داشته باشند.همین هماهنگی بین اجزا باعث می شود که دستگاه طول عمر بالاتری داشته باشد.همچنین خرید تلویزیون سونی به افرادی که به ظرافت کالای خود اهمیت می دهند پیشنهاد می شود چرا که تلویزیون سونی دارای طراحی بسیار باریک و قیافه ای بسیار شیک تر به نسبت سایر برندها هست.

اما از معایب هم بگیم :

معایب تلویزیون سونی : در بالا اشاره کردیم که شفافیت تصویر تلویزیون سونی می تواند عیب هم به شمار برود و دلیل این مورد این هست که پنل های تلویزیون های سونی ips نیستند.ای پی اس ها ضد ضربه به حساب می ایند ولی در عوض کیفیت تصویر رو پاین می آورند.در این مورد سونی استحکام رو فدای کیفیت تصویر کرده و محافظت از دستگاه رو بر عهده خریدار گذاشته است.البته زیاد هم نازک نارنجی نیستند و از این بابت نگران نباشید.مخصوصا اگر در منزل بچه کوچکی نداشته باشید که نزدیک تلویزیون توپ بازی کند!

یکی دیگر از معایب قیمت تلویزیون سونی هست.قیمت تلویزیون سونی به نسبت سایر برندها کمی گرانتر است.یعنی هم شما می توانید با قیمت پاینتری هم رده مدل سونی رو خریداری نمایید.اما خوب سونی اثبات کرده است که ارزش هزینه بالاتر را دارد.در پایان هم این تصمیم با شماست که سونی بخرید یان نه.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 523 تاريخ : دوشنبه 8 دی 1399 ساعت: 8:51

مشاوره خرید تلویزیون از فروشگاه دبی کوچولو

راهنمای بهترین برند برای خرید تلویزیون

امروزه خرید تلویزیون به دلیل وارد شدن برندهای جدید در بازار، افراد را سردرگم کرده و خرید تلویزیون با قیمت ارزان، جزو دغدغه افرادی است که دنبال انتخاب بهترین برند تلویزیون هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو، در اینجا قصد داریم شما را با بهترین تلویزیون بازار آشنا کنیم تا با دید بازتر و مطمئن‌تری خرید خود را انجام دهید.

یکی از مهم‌ترین سوالات حین خرید تلویزیون، قیمت تلویزیون است. پارامترهای زیادی روی قیمت تلویزیون ال ای دی تاثیرگذار است که باید حین خرید، آنها را در نظر داشته باشید:

 

بهترین برند تلویزیون کدام است؟

تلویزیون جزو کالاهایی است که تقریبا در همه فضاهای مسکونی و بیشتر فضاهای اداری و تجاری وجود دارد و افراد از طریق آن می‌توانند با سرعت بیشتر از دنیای اطراف خود خبر داشته باشند.

شرکت‌های زیادی در حال حاضر مشغول تولید تلویزیون هستند که از میان آنها سه کمپانی ال‌جی، سونی و سامسونگ توانسته‌اند بیشترین فروش تلویزیون در بازار را به خود اختصاص دهند و رضایت بیشتری از مردم را به دست بیاورند.

قیمت تلویزیون سونی نسبت به تلویزیون ال‌جی و تلویزیون سامسونگ بالاتر است چون از بدنه محکم‌تری ساخته‌ شده‌اند و طول عمر بیشتری دارند. البته این را فراموش نکنید که تلویزیون‌های دیگری نیز در بازار وجود دارند که نقاط قوت و طرفداران زیادی دارند از جمله تلویزیون پاناسونیک، تلویزیون شارپ، تلویزیون فیلیپس، تلویزیون توشیبا و تلویزیون‌هایسنس اما به‌ هر حال سه برند سونی، ال‌جی و سامسونگ حرف اول را در بازار می‌زنند.

قیمت تلویزیون ال‌جی در مقایسه با قیمت تلویزیون سامسونگ یکم بالاتر است اما در کل قیمت این دو برند نسبت به سونی مناسب‌تر است و به همین دلیل افراد بیشتری به سمت خرید تلویزیون ال‌جی و سامسونگ روی آورده‌اند.

 

تلویزیون ۴K بخریم یا Full HD؟

کیفیت تصویر تلویزیون یکی دیگر از مهم‌ترین پارامترها برای خرید ال ای دی می‌باشد که روی قیمت ال ای دی تاثیر مستقیم دارد. هر چقدر کیفیت تصویر بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

قیمت تلویزیون ۸k از قیمت تلویزیون ۴k فورکی بالاتر و قیمت تلویزیون فورکی ۴k از قیمت تلویزیون Full HD فول اچ دی بالاتر است. قیمت تلویزیون HD اچ دی نیز به دلیل پایین بودن کیفیت تصویر، از همه مدل‌های دیگر پایین‌تر است.

 

خرید تلویزیون اسمارت (هوشمند) چه مزایایی دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انتظارات مردم بالاتر رفته و دوست دارند در مدت زمان کمتری بتوانند کارهایشان را به‌سادگی انجام دهند. تلویزیون‌های اسمارت یا هوشمند تلویزیون‌هایی هستند که مانند یک گوشی موبایل می‌توانید کارهای وبگردی، حسابداری، بازی و مدیریت وسایل هوشمند منزلتان را با آن انجام دهید.

 

تلویزیون LED بهتر است یا تلویزیون OLED؟ تلویزیون QLED چطور؟

تلویزیون‌ها از لحاظ تکنولوژی‌ که در ساخت آنها استفاده‌ شده به تلویزیون‌های LCD، تلویزیون‌های LED، تلویزیون‌های OLED و تلویزیون‌های QLED تقسیم می‌شوند. تلویزیون OLED ال‌جی و سونی و تلویزیون سامسونگ QLED جزو بهترین تلویزیون‌های بازار هستند.

قیمت تلویزیون QLED سامسونگ در مقایسه باقیمت تلویزیون LED سامسونگ بالاتر است چون از پردازشگر خیلی قوی‌تری در آن استفاده‌ شده و کیفیت تصویر خیلی بالاتری دارد.

قیمت تلویزیون OLED ال‌جی و سونی هم نسبت به تلویزیون‌های LED بالاتر است چون این تلویزیون‌ها کیفیت تصویر بالاتر و امکانات بیشتری دارند و شرکت‌های سازنده ظرافت خیلی بیشتری را در ساخت آنها به کار می‌برند.

 

نتیجه‌گیری

برای خرید تلویزیون باید برند، ابعاد، کیفیت تصویر، سیستم‌عامل، توان خروجی صدا، منحنی یا صفحه تخت بودن تلویزیون و پارامترهای ریز دیگری را در نظر داشته باشید.

فروشگاه دبی کوچولو نزدیک به یک دهه است که به‌صورت تخصصی بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های موجود در بازار را تجزیه‌ و تحلیل می‌کند تا مردم را در خرید تلویزیون راهنمایی کند.

اگر شما هم برای خرید تلویزیون نیاز به مشاوره رایگان دارید می‌توانید اسم دبی کوچولو را در گوگل سرچ کنید تا وارد فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو شوید و از خدمات رایگان این تیم حرفه‌ای استفاده کنید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 401 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 9:14

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :